Pan Selfridge /

Převratná vize Harryho Selfridge dala v roce 1909 vzniknout novému pojetí obchodního domu, ve kterém byl na prvním místě zákazník a zásadní roli sehrála reklama. Nakupování se stalo zábavou a pohodlí bylo samozřejmostí. Nová strategie uspořádání prostoru, restaurace, knihovny, herny a mnoho kulturní...

Celý popis

Hlavní autor: Woodhead, Lindy
Další autoři: Hauserová, Eva, 1954-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Motto, 2016.
Vydání: Vydání první.
Témata:
Konspekt: 339.3
929
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Místní knihovna Trojanovice

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav
420950181167 317009607695 CTR 92 Naučná literatura Dostupné