Pan Selfridge /

Převratná vize Harryho Selfridge dala v roce 1909 vzniknout novému pojetí obchodního domu, ve kterém byl na prvním místě zákazník a zásadní roli sehrála reklama. Nakupování se stalo zábavou a pohodlí bylo samozřejmostí. Nová strategie uspořádání prostoru, restaurace, knihovny, herny a mnoho kulturní...

Full description

Main Author: Woodhead, Lindy
Other Authors: Hauserová, Eva, 1954-
Format: Book
Language: Česky
Published: Praha : Motto, 2016.
Edition: Vydání první.
Subjects:
Konspekt: 339.3
929
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Místní knihovna Trojanovice

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Location Status
420950180258 317009607724 CTI 92 Naučná literatura Available