Pan Selfridge /

Převratná vize Harryho Selfridge dala v roce 1909 vzniknout novému pojetí obchodního domu, ve kterém byl na prvním místě zákazník a zásadní roli sehrála reklama. Nakupování se stalo zábavou a pohodlí bylo samozřejmostí. Nová strategie uspořádání prostoru, restaurace, knihovny, herny a mnoho kulturní...

Celý popis

Hlavní autor: Woodhead, Lindy
Další autoři: Hauserová, Eva, 1954-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Motto, 2016.
Vydání: Vydání první.
Témata:
Konspekt: 339.3
929
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Převratná vize Harryho Selfridge dala v roce 1909 vzniknout novému pojetí obchodního domu, ve kterém byl na prvním místě zákazník a zásadní roli sehrála reklama. Nakupování se stalo zábavou a pohodlí bylo samozřejmostí. Nová strategie uspořádání prostoru, restaurace, knihovny, herny a mnoho kulturních či módních aktivit - to vše bylo ve světě obchodních domů novinkou. Selfridge uskutečňoval tvůrčí projekty nejen v oblasti módy či obchodu, ale dovedl podpořit a rozvinout vše nové, co doba přinášela. Jeho život byl plný luxusu, atraktivních žen i hazardních her. Byl ženatý a měl děti, úzký vztah udržoval se svou matkou. V letech Velké hospodářské krize postupně o vše přišel a chudý a osamělý umírá. Publikace je doplněna fotografiemi.
Život známého amerického magnáta, zakladatele slavného obchodního domu Selfridges v Londýně.
Popis jednotky: Přeloženo z angličtiny
Fyzický popis: 358 stran, 16 nečíslovaných stran obrazových příloh : ilustrace, portréty, faksimile ; 21 cm
Bibliografie: Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN: 978-80-267-0744-8 ;