Pan Selfridge /
Převratná vize Harryho Selfridge dala v roce 1909 vzniknout novému pojetí obchodního domu, ve kterém byl na prvním místě zákazník a zásadní roli sehrála reklama. Nakupování se stalo zábavou a pohodlí bylo samozřejmostí. Nová strategie uspořádání prostoru, restaurace, knihovny, herny a mnoho kulturní...
Hlavní autor: | Woodhead, Lindy |
---|---|
Další autoři: | Hauserová, Eva, 1954- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Motto,
2016.
|
Vydání: | Vydání první. |
Témata: | |
Konspekt: | 339.3 929 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Místní knihovna Trojanovice
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav |
---|---|---|---|---|
420950181167 | 317009607695 | CTR 92 | Naučná literatura | Dostupné |